lördag 18 februari 2012

Regn och plugg, kan det bli bättre?

Heej! 
Idag har det regnat nästan hela dagen, jag har städat, pluggat och lekt elektriker. Måste säga att jag blev lite imponerad av mig själv där när propparna gick :)
Har gjort färdig det lilla skrivandet med praktiken som då tydligen skulle göras enligt skolan men det såg jag inte förns i fredags så fick skriva ihop alla dagar idag och de e inte det lättaste att minas men har gjort mitt bästa med den biten men struntsamma jag har nån bild o lite text och det duger enligt mig.

Om det är någon som vill läsa, kolla bara inlägget nedan ;)

Hade på mig mina ny skor idag när jag tog mig en cykeltur i regnat!
Sulan är TJOCK så jag höll mig torr i slasket även när jag gick :D

Ville även berätta hur mycket jag älskar dessa gjorda av en god vän vid namnet Johanna! :D
Och jag älskar dom OCH dom är till salu så ja hade man bara inte varit så pank så hade jag slagit till på nån av dom! och hon har även massa mer! Så är någon intresserad av o se fler så skriv de nedan! :)
 (Johannas bilder)

Nej nu blir det mer plugg innan tv-tittande! Chao!



4 kommentarer:

  1. Jag har köpt en ture sventon kavaj idag ^^

    (fan vad jag hatar de där bekräfningsbokstäverna, jag ser ALDRIG vad det ståååååår >_<)

    SvaraRadera
    Svar
    1. aha, säger mig inte så mycket men ^^' Kavajer är ju alltid härligt :)

      JA eller hur! Och det värst är att dom har börjat med jobbiga mattetal som man måste räkna ut svaret på!! DOM gör mig tokig ><

      Radera
  2. Naw ^^ Man tackar för lite reklam och beundran här x) <3

    SvaraRadera