onsdag 1 februari 2012

Praktiken klar? Nej väntar på lite lax först...

Hej! :)
Oj vilken psykolog-lektion, den va kul och inte på tala om rasten vad man fick reda på mycket, folk bara öppnade sig totalt!

Bengt kom in i klassrummet idag och frågade vilka som fixat praktik och jaaa... det blev väl en halv hand för min del x) Vi har ju praktik v. 7-11 varav en vecka lov som är vecka 9 men det kan man flytta lite på själv. V. 7-8 ska jag vara hos en fotograf i Karlstad som heter Christer och sen har jag faktiskt 2 veckor kvar att hitta praktik men ska återkomma till en fotobutik i morgon och ska även till maxi nu tänkte jag :) Fast ska käkas pappas goda lax först innan! :D (haha han ska steka för första gången, jag gjorde det för inte så länge sen och han sa att han också vill testa för det va så gott!)
Hoppas allt går enligt planen nu!! :P Blir det hårt slit med jobb hit och dit! Håller ju även på med att söka sommarjobb och ringde för två veckor sedan men skulle återkomma i början av februari och ja idag är det ju den 1:a så klart man ringde igen men han hade nog glömt bort det tror jag så skulle återkomma i slutet av nästa vecka igen :P

HOPPASHOPPAS allt går min väg nu!!

1 kommentar:

  1. Tänkte bara visa dig detta: http://moonhmz.tumblr.com/post/3548666377/double-exposures inget photoshop :)

    SvaraRadera