lördag 11 februari 2012

Fått/får mycket gjort idag!

Tog mig en lång sovmorgon efter att ha drömt att jag var gravid hela natten samt dela ut reklam och att dörrarna satt helt fel. Sen drog jag till mormor och käka frukost och spelade memory..JAG vann ofc! 8D (min hög till höger)

Lite reklam utdelning och ja..maxibladet va svart så vad blir inte jag då? Hälften gjort med reklamen men tar resten sen efter maten. Tills de e matt ska jag blogga färdigt och sen börja läsa i svenska boken.
Mohaha Lookilooki på ett par fina siffror som jag aldrig skådat förr....334 poäng för "andel" :D

Och ännu lite bilder utskrivna! Fel storlek för album MEN gratis tackar man inte nej till :D Tack moster!


OCH SIST MEN INTE MINST.....*trumvirvel*....JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB! :'D


Nu blir det läsa, sen mat, sen resten av reklamen, sen plugg och sen gladiatorerna!
Byebye hare bäst!

7 kommentarer:

  1. Ouch, påminde mig just om att jag måste skriva mitt CV och skicka iväg ><
    Skönt med sommarjobb, själv är jag i stort behova av det ._. Men får väl hoppas på det bästa ><
    Vad blir det för jobb?

    Lite på sidan av, kanske blir att jag kommer ner till sommaren - säger inte för mycket. Men är bjuden till en "stor fest", enligt min kusin, i slutet av juni. Men aah, får se hur allt ser ut då. Men får jag chansen kommer jag ner!! :'D
    Saknar dig Q.Q <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh sommarjobb e något som e riktigt bra att ha, så önskar dig lycka till! ^^
      Själv ska jag jobba på gokartbanan med hyrkartarna :D

      oh! Härligt o höra, klart man hoppas på det bästa! :D
      naw! ^^ saknar dig me...va sååååå längesen!<3

      Radera
  2. Verkligen, skulle även behöva söka efter nån extra knäck o.o In need of money :'D x)
    Men ja, CV skrivandet går segt o.o Not good!! ><

    Jaaah! Hoppas jag med, ska prata om det med min kära bror, när han är lite påverkad av alkohol - då går han med på det mesta :'D XD
    As länge sen Q.Q Man blir ju nästan rädd så tiden går!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh du får göra som jag, ringa och verka super bäst istället :D Gjorde det för att jag suger på att skriva CV! Så testade o ringa i första hand för e mycket bättre på att snacka x)

      Oh haha smart där du ;) (y) xD
      Ja ojoj men... hur längesen är det egentligen? O.o

      Radera
    2. Smart! Dock suger jag på att snacka vettigt när jag blir nervös (aa) och inge bättre på CV, så ahh, får väl hoppas på det bästa >< x)

      Ful får man vara, men inte dum - är man båda delarna är det synd om en ._. XD
      För...länge sedan? Q.Q Ja! För länge sen, bara för att jag inte kommer ihåg! XD

      Radera
    3. Du klarar det :D

      Hahah bara tänker tillbaka och det känns som att jag var väldigt liten xD

      Radera