söndag 26 februari 2012

Denna helg = möe gjort!

Heej!
En helg med massa gjort! På Lördagen så gick jag upp vid halv 10, åt en go frukost och sen började jag göra iordning en fruksallad!<3 Sen när den var färdig skulle jag ta mig lite glass tillsammans med fruktsalladen men så tog jag ur glassen ur frysen men så lyckades jag inte stänga den så jao, frostade då av frysen då också duktig som jag är :)
Sen blev det till och handla, de va pappa som ville ha sällskap och visst är det skönt med en liten cykeltur :) och blev då även till att hälsa på mormor och ta en liten fika. Sen kom man hem och tog tag i litelite reklam men sen fick jag sms av Kotte som undrade om jag vill va med henne och Ludde och Viktor och tänkte nej först men så lixom. Varför inte komma ut lite o vara lite social och umgås med andra :) (även om jag är lite småputt på viktor!) Men ja vi drog till maxi, kallt om fingrana men aja jag överlevde, blev lite gött o dricka och sen drog vi oss hemåt fast ludde o viktor va kvar på maxi för o träffa några andra bara för att säga hem men dom skulle komma sen igen. Så länge gick jag och kotte hem och så hängde vi med Robin till Charlies och köpta familje kebabpiZZa! Oh de va så längesen! Sen drog vi hem och dom två andra kom typ precis då så då blev det käk! Sen bakade vi en kladdkaka och kollade på film. Alla ville se skräckis men lilla Kotte ville inte skrämma upp sig själv så blev komedi istället och funkade lika bra det, white chicks :P Men mammsen ringde efter viktor så han drog precis innan filmen men vi hade det grymt ändå! OCH jag fick inte marshmallowsen som lågg i chokladkakan som ludde va så envis med att stoppa ner i smeten! Mohahah! Sen vek jag mig dubbel när vi hade en diskussion om spel som inte är nån ide o skriva här för skulle inte bli kul men fasen ni skulle vart me xD Kom sedan hem vid ett och då va det läggdags!

Idag blev det upp kl 9 och ut med reklam en stund till halv 12 för då cyklae jag och pappa och hämtade bilden för att jag skulle få övningsköra! :D OH FY FAN VA KUL DE VA! :D Oh pappa är ju skitbra lärare! Nu ser jag ljuset med körkortet igen! bra gick det och första gången jag parkerade på en parkering som faktiskt hade linjer och satte mitten med en gång! skills ;D
Sen blev det resten av reklamen och god mat som pappa gjorde i ordning, kött o klyftisar, sallad o pepparsås<3 Det är inte det som är på bilden för det är ifrån igår när pappa och jag skulle ha olika mat och då olika såser, haha snygg lösning med två småkastruller på en platta x) Men iaf jag pratade med syster innan maten också OCH mina damer och herrar, jag ska få en tv! :'D En platt 32:a! Så lycklig! Och tacktacktacktack! :D Oh verkligen en bra dag idag!



SÅ skönt när man har gjort nått mer än bara reklam! :)
I morgon blir det jobb igen och ser fram emot att få ställa mig i fotolabbet och ska även försöka kolla med dom om jag får testa close up filtrena (a) Även kanske få möjligheten att få ta passfoton! :)

Göttgött, byebye!

2 kommentarer:

  1. nice nice med bra dagar :) min helg var inge produktiv, men idag har jag varit jätteproduktiv, haha ^^ Mitt nya tak är jättefint och alla möbler är på plats igen och all elektronik är inkopplad (utom marcus alla en miljoner tillbehör) :) Och igår började jag kolla om Naruto Shippuuden animen och den är så bra så jag vill bara spricka av glädje ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alltid härligt när man får saker gjort och är sysselsatt!
      Oh härligt att det är färdigt nu! :D Haha naww och jag blev sugen på Yotsuba igen bara för att vi snackade om de igår, va så längesen jag läste dom ^^

      Radera