lördag 25 februari 2012

Här dröms det drömmar medans solen skiner

Hej!
Drömde om min syrra inatt. Jag drömde att hon bodde hemma och att var trött på allt så hon rymde. Sedan kom hon tillbaka en månad senare och hon var en helt annan person. Helt annan klädstil, helt nya kunskaper. Hon hade tagit körkort på en vecka genom intensiv träning, gissa om man var avundsjuk! Hon hade till och med varit hos mormor! :O Jag frågade var hon fick den idén ifrån men nee det var inget speciellt. Hon ville bara se hur det skulle bli, se hur reaktionen skulle bli och om hon hade saknat henne. Då sa jag till henne att det hade hon för att hon pratar alltid om syrran. Alltid. Hon var alltid bäst på att städa och hon hade mormor kul med och dom skrattade och allt så man var alltid nummer två för linda var nummer 1. Syrran bara log och vände om med sina höga tunna klackar som man funderade på varför dom inte hade gått av för längesen. Hon gick iväg till alla sina kompisar och festade loss. And she was the queen of the party!

Hm lite annorlunda dröm sådär men ja det förvånar mig inte eftersom att jag drömmer hur mycket som helst. Drömmen jag hade mellan måndag och tisdag var också helt sjuk men den berättar jag senare för måste rita några bilder så det blir lättare att förstå!

Neeej nu ska jag göra i ordning mig en fruktsallad, lägga ett ord på wordfeud mot marcus som satt "ej" imorse sådär lagom till att solen stack en i ögonen och det var dags att kliva upp. Ska även försöka övningsköra i helgen, kolla gladiatorerna, dela ut reklam och mina damer och herrar som  sagt så lyser solen så funderar lite på att gå ut och fota lite!

BYEBYE!

1 kommentar: