onsdag 22 februari 2012

Mobilen dampar loss

Japp igår så skrev jag "diss:/" till magnus för att han aldrig svarade på mitt sms. Men idag så satt jag och bläddrade lite bland smsen och insåg att det var fler som jag inte fått svar från. Pappa hade ju även fyllt på pengar, eller han skulle göra det iaf så jag kollade om han hade gjort det och det hade han så visst var det något som var fel för om man fyller på pengar så ska det ju komma sms om att pengar satts in på mobilen. Så lite ångest, oro och bekymran hela dagen, speciellt över magnus. Ville ju inte skriva att han dissar om han till och med egentligen svart o så och vem vet tänk om han smsat mycket och jag inte svarat alls då kanske han blir lite bekymrad också så jag testade och ringa honom vid 12 och 13 för det var väl då han hade störst chans att ha lunch menmen han svarade inte med ringde upp nån minuter efter sista försöket med att ringa till honom. Då förklarade jag som det var men har verkade mer hungrig än att bry sig om det där smset jag skrev så aja.

Idag har dagen gått hyffsat fort för man har la varit sysselsatt hela dagen och jag har även köpt lite plastfickor till lite foton men blev besviken när dom var storre än pärmen T.T men aja. Håller på att göra iordning en pärm som ska va till mina business (y) lovely!

Förutom att jag nu sitter och bloggar så håller jag på med en jäklans massa skolarbete, såååå sjukt tröligt och trääligt! Menmen jag insåg redan när praktiken började då jag hade hela listan på allt som skulle göras innan man var tillbaka att jag måste jobba med nått varje dag för att hänga med. Så japp dags att jobba igen, BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar