fredag 10 februari 2012

Fredag, sen helg, sen praktik!

Yes nu sitter jag framför datorn med Missan 1 dm i från ansiktet. Ena ögat säger "klappa mig, älska mig, gosa med mig" och det andra säger "Jag har tovor i pälsen, dom gör ont, gör nått åt det, jag är en dm ifrån ditt öga och jag har klor!"
Mja jag ska beställa frisör åt dig Missan jag lovar!<3 (hoppas det inte är för dyrt)

Snart kommer moster med lite bilder och sen ska man försöka få tag på en godispåse lite smidigt (a) Dock har typ godislagret stängt så mjee vet inte hur det kommer gå =/ Sen blir det lite skype med magnus och sen får vi välla se vad som blir. Har så mycket skolarbete men det va bara 2 trycksaker o vika idag vilket innebär att det också kommer gå fort att dela ut så får hålla mig till plugg i helgen. Sen är det praktik och vi får väl se hur det går.

2 veckor hos en fotograf i Karlstad
1 vecka på Rosenbergs i Kristinehamn
1 vecka på dagis i Lund

och sist men inte minst en veckas LOOOV i Lund!<3 (med plugg om dagarna när älskling inte är hemma T.T ..men kommer säkert göra söta undanflykter och göra nått annat som promenader, fotografering mm x))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar