måndag 20 februari 2012

Halv åtta hos mig

Japp nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig efter att jobbat mellan 10.15 idag vilket jag kommer göra två veckor fram :P Va lite trögt men funkar väl.

Köp av bilder på gång, en förare som vill ha bilder på sig. Eftersom att det var bilder från förra året så tog jag ju samma pris som för alla andra som köpte bilder förra året (15kr/st) men diskuterar med mig själv om att höj men vet inte till hur mycket detta år för 15 är för billigt :)
Om en kund bara vill ha en så funkar det inte med 15 spän så det ska bli dyrare men billigare om det blir fler bilder :)
Notera att detta gäller gokartbilder, annars blir det dyrare. Började väl med att de närmast ville köpa och då blev det billigt för man känner dom men sen när andra också ville ha så fick man ju ha samma pris men som sagt tänker höja. Men andra bilder som porträtt, natur mm är dyrare :)
Vet inte heller om jag ska ha två olika pris, typ dom med märkning billigare och om man vill ha utan märkning så blir det lite dyrare....vet inte, så svårt!

Menmen nu ska jag gå ner i frysen och hämta mig en glass, tänka på lite priser och fortsätt kolla halv åtta hos mig och sen undercover boss! CHAO! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar